My Life Story :3


Good Bye :'(
Monday 31 December 2012 | 00:06 | 0 Words
Assalamualaikum...


Kenapa aku ucapkan good bye? Well, seperti yang tertulis pada surat yang aku dapat 16 Disember yang lalu, *Ceh, baku gilaaaa xP * aku dapat masuk SMAPL. Aku tak sure aku dah bagitahu korang ke belum. Hehe. Maaf. So, bagi yang tak tahu. SMAPL tu sekolah berasrama penuh. Ngee~ *Kenapa aku bajet sangat hari ni? Haha* Kay, so nak cakap je : Jangan rindu aku pulak nanti. Aku tak tak dapat nak update blog selalu lagi. Haha. Poyo doe aku :P

Baiklah. Maaf di atas ke'poyo'an aku. Maaf, maaf. Hihi.


            Tumblr_mf8k8ahhte1qzx6lmo1_500_large


Hmm, so nanti rasanya sebulan aku tak dapat nak jenguk Blog, FB, Twitter, Asianfanfics, Mangareader, weheartit. Banyaaaaaak tu. Argh! Then, nak contact Aina pun susah. Huuuu. Kenapa aku tak tulis nama budak lain? Kenapa? Why, why, why? *Tiru suara Little Flame Angel. Korang tak kenal dia. Hihi. Little Flame Angel tu dulu watak yang aku lakonkan masa Tahun 5. Haha. Ingat memori lampau* Kay, back to the topic *Ahh, parah :P*

Sebab, bukan aku sorang je masuk SMAPL! Wuhuuuuu. Haha. Sekolah aku 8 orang dapat interview SMAPL. Ngee~ Then, guess what? Kitorang semua diterima!! Imagine that! Korang dengan 7 orang kawan korang daripada sekolah rendah dapat masuk sekolah berasrama penuh yang sama. Haha. Happy gileeeeee. Haha. Maaf di atas kegilaan saya. Anyway, dalam 7 orang kawan aku tu, hampir kesemuanya kawan rapat aku.

Eh, jangan cakap aku sombong pulak. Tak de ah. Err.. Kami dah berkawan, nak buat cane en en en? *Kay sengal -__- * Sorang daripada diorang tu, aku dah rapat since Tahun 1, Anis. Lagi sorang tu rapat sejak Tahun 2 sebab balik dengan Atok Musa sesame, Cidaaa. Lepastu, dua orang lagi tu, rapat masa Tahun 4, Dini and Dinie :P Haha. Then, yang lagi sorang tu start rapat masa Tahun 5, Mimieeee.  Lagi dua orang tu, classmate, Siti dengan Izzah. Wahaha. Harapnya persahabatan kami akan kekal hinggga ke Syurga Allah. Insyaa Allah. Amiin :D

Tapi, sekolah aku ada 9 orang dapat 5A. Hana je yang berjauhan. Huhuuu. Dia dapat KYS. Apa tu? Kolej Yayasan Saad, Melaka. Waaaa. Susah tau nak masuk sekolah tu. Alhamdulillah dia dapat masuk. Ngee~ Hanananana, kau awesome naa. Kau mesti popular punye ah kat situ nanti :P Haha

Kay, motif aku sebenarnya nak ucapkan selamat tinggal dekat pembaca yang err... Tak berapa nak wujud? Haha. Kay, aku nak minta tolong doakan kami yang terbaik masa kat sekolah nanti. Jangan risau, Insyaa Allah aku doakan korang semua! :)

Dan aku nak minta maaf di atas SEMUAAA salah dan silap aku. Maafkan aku. The truth is, I'm not a good person at all. Aku tak sanggup dipanggil orang yang baik di atas semuaa kesalahan yang telah aku lakukan. Maafkan aku. Please. Aku dah pernah buat orang tak suka aku. Even though aku tak tahu apa penyebabnya, tapi korang. Aku minta maaf. Mungkin korang approach aku masa aku bad mood, tetibe aku melenting. Dan maaf, kalau aku ada tipu korang. Maaf sesangat. Mungkin aku nak cover seseorang yang penting dalam hidup aku. Maaf. I'm sorry. Mianhae. Dui bu qi. Aku tahu tu jee. Hehe.

                 
                        734120_475405525834335_475230859_n_large


Maaf. Tolong maafkan aku. Please? Aku akan cuba sedaya-upaya untuk menjadi Nur Haszyrra Sabrina Hasry yang lebih baik. Maaf di atas perangai aku yang gilaa. Can't stop that :P Hihi. Owh, ayat ni: The truth is, I'm not a good person at all. Actually sama dengan ayat abang aku, Abang Wan. Haha. Kak Ya rindu abang :) Maaf, curi ayat abang :P Maaf. Hihi. Maafkan aku taw. Aku takut kalau aku tak sempat nak minta maaf kat korang. Maaf sekali lagi. Forgive me ='D

Aku rindu gilee dekat Best Friend aku yang berjauhan. *Err? Haha* Tak de lah jauh sangat. Tahu tak berapa tahun kitorang dah berkawan? Hmm.. Kalau ikutkan tahun ni dah.... 8 tahun dah kitorang berkawan. Waaa. Sillaturrahim yang kuat gitu. Hihi. Ada tiga orang sebenarnya. Tapi lagi dua orang tu tak dapat nak contact sangat sebab diorang tak ada FB atau Twitter. Eh, Intan dan Nisreen. Kalau korang bace ni, aku nak number korang!! Haha. Wuuu. Siapa manusia yang ketiga? Nama beliau Nurul Aina Sofia binti Azhar. Kitorang 'berpisah' *eceh* masa 10 tahun. Wek enot. Drama lak aku :P

Tapi, aku selalu jumpa diorang bertiga sebab, kalau ada pertandingan MTAQ atau Semaiyan Wahyu mesti dapat jumpa diorang. Gahahaha. Aku pun tak tahu cane kitorang boleh kenal masing-masing. Sebab first time jumpa masa tu muka comel comel je. Of courselah kan, budak tadika. Hahaha. Kami budak Taski laa. Tadika Islam. Wuhuhu. *Bajet ayam doe aku :P *

            Tumblr_l7cp1wuhks1qcu4b7o1_500_large
Hanya kata-kata Encik Winnie The Pooh saje yang boleh aku tinngalkan. Take care! :)

Kay, dah menjela dah aku taip. Haha. Selamat tinggal phone aku, selamat tinggal Doraemon busuk Adik Gemok xP, Selamat tinggal komputer, Bye Daehyun!! Waaaaa, I'm gonna miss you! *Kay, menggedik pulak aku. Maaf, gurauan semata-mata. Ngee* 7/1 nanti dah daftar. Aku akan rindu korang semuaaa. Sayang korang, SKLU #2007-2012. Selagi ingatan aku masih kuat, Insyaa Allah korang akan sentiasa berada dalam ingatan aku. Ngee~

Take care korang. I will remember you guys forever! Insyaa Allah :)

Assalamualaikum...

:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Please forgive me ='D I mean it.








-Past- | -New-