My Life Story :3


Chinese New Year! :D
Sunday 2 February 2014 | 00:29 | 0 Words
Assalamualaikum!!

Pergh lama sunguh saya tak updateeee~ Awwhh, I'm so lazyyy T_T Huhuuu. Okay, back to the point. Hari ni dah 2 Feb. Alhamdulillah, Allah dah izinkan saya bernafas selama 33 hari pada tahun ni. Alhamdulillah :)

Okay actually tak de kena mengena pun dengan CNY. Hahahaha. Sebab sekolah cuti je. Tak tahu nak letak tajuk apa :P



             Happy Chinese New Year

Letak je la tanglung siket. Nah! Hahahaha. Cukup ah, kan? :P

Nak cite, since dah Form 2. Saya sedar. Saya dah semakin malas. Dah semakin teruk. Ya Allah, bantulah aku bangkit. Bantulah aku jadi lebih kuat. Help me, dear Allah, Ya Rabb. Ya Malik ='D

I've become more useless. I know, yes. I do know that the clock is ticking. Time is running. I need to turn back to you fast. There's no time for leisure. No relaxing. Every thing that I do must be consist of you. But now? I don't know anymore. I don't want to die without doing anything. That's shameful. I need to realize.

Ya Allah, bantulah aku. Bantulah ahli keluargaku. Bantulah semua muslimin dan muslimat di muka Bumi ini Ya Allah. Tunjukkanlah kami jalan yang lurus. Baikkanlah hatihati kami. Tolong, Ya Allah. Ampunilah dosa-dosa kami. Golongkanlah kami dalam golongan orang yang beriman :D Teguhkan Iman kami. Bantulah kami supaya hari ini lebih baik dari semalam. Selamatkan lah kami daripada fitnah Al-Masih Ad-Dajjal. Ya Allah. Bantulah kami, umat akhir zaman. Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Ghaffar, Ya Jabbar, Ya Qahar.



Ya Allah, istajibillah humma du'a ana Ya Allah, istajibillah humma du'a ana Ya Rahman, istajibillah humma du'a ana :D


          Hijrah 1435


Assalamualaikum :)

-Past- | -New-